OCH JAG HAR GLÖMT BORT ATT JAG ÄR NAKEN, FÖR ATT LUFTEN ÄR SÅ LJUVLIGT LJUM.

Hej kära ni tålmodiga läsare! Idag har jag varit uppe tidigt och ätit frukost på portalen med Johan innan han for tillbaka söderut. Gick sedan ner till stan och bokrean där jag hittade en beatlesbok som jag köpte!

Hemåt igen- stannade till på blomsterbutiken på hörnet. Köpte en bukett till mig, bara för att jag är bra! Och sen är det något visst med snittblommor. Fräscht liksom. Impulsköpte dessutom det här fina ljuset. Kostade skjortan, men ångrar mig inte. Luktar nytvättat och rent, dessutom sprakar veken (som är en träflisa) som en brasa. Sjukt fint. Från amerikanska WoodWick. Yankee Candle har konkurrens! Rekommenderas starkt, finns som sagt på pomona på torpa här. 129 kr fick jag ge för detta med en brinntid på 40 timmar.

Väl hemma har jag nu planterat om både växter och kryddor och varit huslig. Ikväll ska jag och Nettan hitta på något. Hörde jag öl?

(Helgen bestod av jobb och en riktigt fin födelsedagsutgång för Gustav. )

Puss på er, hjältar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0