MY BODY LIES OVER THE OCEAN.

Hej hjältar.
 
Här sitter jag i eget majestät med nytt hår och inflammerad kropp. Men jag lever, och så länge man lever finns det få själ att klaga.
 
Gjorde min fin i håret i söndagskväll som uppladdning för sista jobbveckan, men har ju inte kunnat visa upp det, så ni får se'et här. 
 
 
 
Har varit hemma både idag, igår och i måndags, vilket är tråkigt. Men imorgon finns jag åter på jobbet! Omladdad med energi och yada yada. Jobba torsdag, fredag och lördag. Sedan semester, och det är ju en ganska go grej.
 
 
Men här hemma har det inte hänt sådär överjävligt mycket. Det har sovits mest faktiskt. Idag har krafterna dock så sakteligen återvänt så jag har städat upp lite i sjukstugan, skapat spellistor, spelar gitarr och piano och sett film. 50/50 och J. Edgar Hoover. Två riktigt bra filmer, se dem! 
 
Nu laddar jag som sagt inför morgondagens jobb och sedan att krya lite extra så att jag är pigg och extra fräsch till nästa vecka. Emmboda för hundan. Kommer sitta fint. Inte min grej att vara sjuk. Alldeles för långtråkigt. Igår kom dock världens bästa Smedbytös med pannkaksmix och energi hit till mig. Vad vore jag utan den där Petra? Ledsen och utan pannkaksmix tror jag.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0