POJKAR POJKAR POJKAR.

 - här kommer ett hundår till.
 
 
 

Hallå grabbar. Här sitter man som en annan chef vid en splitterny Macbook Pro. Ja, jag är svinnöjd. Lite enklare att blogga nu också. Idag har jag jobbat dag och sitter nu hemma hos Johan och leker med denna lilla älskling. Datorn alltså. Johan gör samma sak, fast med hans nya leksak. Johan är ju som bekant utav manligt kön, och det är såhär man umgås med individer utav just manligt kön. Eller okej, man kan ha på Family Guy i bakgrunden, men det räcker så.
 
Jag vill GÖRA grejer nu när jag är ledig. Just nu skriver jag ju, men annars får jag snart spelet! Jag tyckte vi kunde baka eller ta en sväng med bilen, mene.. Jae.. Nae vi sitter här i varsitt rum med våra datorer. Nu skrattar han bara åt mig, åh..
 
Men jag gillar honom jättemycket ändå. Så det här är inget Johanärdumihuvudet-inlägg. Mer Såhärbetersiggärnapojkar-inlägg.
 
 
 
Jag vill baka kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: Monika

Mycket bra val av dator! Pc är skräp! :-)

2012-07-06 @ 19:18:31
URL: http://Monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0