SPELA I BAND ÄR DU FÖR GAMMAL FÖR. LIVET GÅR FORT. TÄNK PÅ VAD DU GÖR.

God eftermiddag, lovers.


Fantastisk dag, härligt väder och en massa sköna människor. Konfirmationen är igång på riktigt och vi chefer jobbar som aldrig förr med de små liven. Idag har vi varit på skogskyrkogården och visat barnen hur man dör.

Sen var det lunchdags. Fick bli grillbuffé på seaside. Inte helt tråkigt någonstans. Gott. Nu är jag hemmavé och städar och fixar lite. Sen är det jag som hälsar på fina Hanna och Max som förlovat sig! Jag ska vakta deras lille mops Hugo nästa vecka, ska bli så rackarns mysigt saja.


Nä men nu ska vi röja klart här tycker jag.

Här sitter jag, Julia och Felix i PG som tre chefer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0